Veelgestelde vragen leerlingen
-
Hoe weten mijn ouders dat mijn telefoon is ingenomen?
Als je telefoon is ingenomen, ontvangen je ouders een e-mailbericht van de school.
-
Hoe kan je je ouders bereiken als je telefoon is ingenomen?
In een noodgeval kan de receptie van de school je ouders bellen. De receptie is echter geen boodschappendienst.
-
Ik moet naar een buitenlocatie. Mag mijn telefoon dan mee?
Ja, je mag je telefoon meenemen naar de buitenlocatie. Bij aankomst op de buitenlocatie lever je je telefoon in bij de docent.
-
Hoe weet ik of ik een roosterwijziging heb?
In de aula’s hangen televisieschermen met roosterwijzigingen. Het is wel handig dat je je het basisrooster op een briefje in je agenda hebt. Heb je een laptop bij je? Dan kan je gemakkelijk SOMtoday
-
Mijn telefoon is ingenomen. Wat gebeurt er nu mee?
Een medewerker van de school neemt je telefoon in, stopt deze in een envelop en brengt deze naar de leerjaarcoördinatoren. Daar wordt de telefoon veilig opgeborgen in een afsluitbare box.
-
Wanneer kan ik mijn telefoon weer ophalen?
Tussen 16.00 uur en 16.15 uur kan je bij de leerjaarcoördinatoren je telefoon ophalen. Daar krijg je je telefoon weer terug.
-
Ik ben vroeg klaar met de lessen, maar mijn telefoon is ingenomen. Moet ik nu wachten?
Als je vroeg klaar bent, ga je gewoon naar huis. Om 16.00 uur kom je terug naar school en kan je je telefoon komen ophalen.
-
Ik wil wat te eten kopen bij het winkeltje. Hoe kan ik betalen?
Bij het winkeltje kan je betalen met contant geld of een bankpas.
Veelgestelde vragen ouders
-
Hoe weet ik dat de telefoon van mijn kind is ingenomen?
Zodra de telefoon van uw kind is ingenomen, ontvangt u een e-mailbericht vanuit de leerjaarcoördinatoren.
-
Hoe kan ik mijn kind bereiken als zijn/haar telefoon is ingenomen?
Veel leerlingen hebben een eigen laptop. U kunt uw kind een e-mailbericht sturen via de schoolmail. In noodgevallen kunt u bellen met de receptie van de school. De receptie is echter geen boodschappendienst.
-
Mijn kind moet naar een buitenlocatie. Mag de telefoon dan mee?
Ja, leerlingen mogen hun telefoon meenemen naar de buitenlocatie. Ter plaatse leveren de leerlingen de telefoon in bij de docent.
-
Hoe weet mijn kind of hij een roosterwijziging heeft?
In de aula’s hangen televisieschermen die roosterwijzigingen tonen. Het is wel handig dat uw kind het basisrooster op een briefje / in de agenda bij zich heeft.
-
De telefoon van mijn kind is ingenomen. Wie is hier verantwoordelijk voor?
Een medewerker van de school neemt de telefoon van uw kind in, stopt deze in een envelop en levert deze af op de leerjaarcoördinatoren. Daar wordt de telefoon veilig opgeborgen in een afsluitbare box. Medewerkers zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade. Dit is terug te vinden in het huishoudelijk regelement van de school.
-
Wanneer kan mijn kind de telefoon ophalen?
Uw kind kan de telefoon ophalen tussen 16.00 en 16.15 uur bij de leerjaarcoördinatoren.
-
Mijn kind is vroeg klaar met de lessen, maar de telefoon is ingenomen. Moet mijn kind nu wachten?
Als uw kind vroeg klaar is, gaat uw kind gewoon naar huis. Om 16.00 uur kan uw kind de telefoon komen ophalen.
-
Ik moet mijn kind bereiken voor een noodgeval. Hoe doe ik dit?
In noodgevallen kunt u de receptie van de school bellen. Zij zullen contact leggen met uw kind.
-
Mijn kind wil wat te eten kopen bij het winkeltje. Kan mij kind zonder telefoon betalen?
Bij het winkeltje kunnen leerlingen betalen met contant geld of een bankpas.